Regulamin sklepu

  1. Właścicielem sklepu jest firma:
    MONIKA MAJEWSKA
    ul. Rapackiego 20
    26-600 Radom
    NIP:
    Numer konta:
    e-mail: lailabodyscrub@onet.pl
  2. Realizacja sprzedaży w sklepie lailabodyscrub.pl odbywa się według poniższych reguł.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie lailabodyscrub.pl oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz z polityki prywatności.
  4. Z oferty sklepu lailabodyscrub.pl może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych. Informujemy jednak, że oferta sklepu oraz akcje promocyjne kierowane są do klientów detalicznych. Sklep zastrzega sobie możliwość odmówienia realizacji zamówień noszących znamiona zakupów hurtowych.
  5. Wymagania techniczne korzystania z usług sklepu internetowego lailabodyscrub.pl: – dostęp do internetu, – komputer z zainstalowaną i aktualną przeglądarką internetową.
  6. Zamówienia składać można całą dobę przez 365 dni w roku. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest możliwy w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.00.
  7. Rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się w terminie od jednego do czternastu dni, licząc od momentu jego złożenia przez Klienta oraz zaksięgowania przedpłaty na naszym koncie, w zależności od dostępności produktu w magazynie. W przypadku zamówień pobraniowych realizacja odbywa się w terminie od jednego do czternastu dni licząc od dnia złożenia zamówienia.
    Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówień w przypadkach niezależnych od sklepu. W szczególności dotyczy to towarów sprowadzanych przez importerów z zagranicy z uwagi na fakt, iż uzupełnienie ciągle rotujących produktów w magazynie sklepu uzależnione jest od stanów magazynowych importerów. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie przez sklep.
  8. Czas kiedy Klient otrzyma zamówiony towar jest uzależniony od czasu realizacji zamówienia przez sklep oraz od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
    Zwraca się uwagę, że dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) oraz okresy szczególne w roku (tzw. długie weekendy, zakończenie roku, okresy bezpośrednio poprzedzające Święta Wielkanocne oraz Boże Narodzenie) mogą wydłużyć czas oczekiwania na zamówiony towar.
  9. Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „Dodaj do koszyka”, znajdującego się na karcie produktu, i na miniaturce produktu w widoku wyszukiwarki. Akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu kolejno przycisku „Zamawiam”, uprzednio należy wprowadzić swoje dane osobowe, wybrać sposób dostawy/odbioru i sposób zapłaty. Darmowa wysyłka nie obejmuje przesyłek za pobraniem.
  10. Klient z pełną świadomością i odpowiedzialnością wypełnia pola dotyczące danych osobowych, adresu dostawy, telefonu kontaktowego, adresu e-mail. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia przesyłki przez dostawców, spowodowanego podaniem przez Klienta błędnych, niekompletnych lub fałszywych danych dotyczących adresu dostawy. Sklep nie ma obowiązku weryfikacji danych osobowych podawanych przez Klienta podczas składania zamówienia. Podanie błędnego bądź fałszywego adresu e-mail oraz numeru telefonu uniemożliwia kontakt sklepu z Klientem , związany z realizacją zamówienia. W przypadku niemożności doręczenia spowodowanego błędnymi danymi podanymi przez kupującego, sklep ma prawo wystąpić do składającego zamówienie o zwrot kosztów odesłania paczki do sklepu, naliczanych przez dostawców. W przypadku przesyłek „za pobraniem” w sytuacji ich nieodebrania i zwrotu do nadawcy sklep ma prawo wystąpić do kupującego o zwrot kosztów nadania i zwrotu oraz kosztów przygotowania przesyłki. W przypadku problemów z odebraniem takiej przesyłki należy nas o tym niezwłocznie poinformować.
  11. Klient drogą mailową lub telefonicznie może dokonywać zmian w zamówieniu bądź je anulować do momentu jego wysłania. Po wysłaniu przesyłki zamówienie nie może być anulowane/zmienione.
  12. Kupujący w przypadku wysyłki towaru może odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą mailową lub pisemnie oraz odesłania dostarczonego produktu do sklepu. Koszty zwrotu towaru do sklepu ponosi kupujący. Towar może zostać zwrócony tylko wtedy, jeśli produkt nie był używany. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe jeżeli towar jest Towarem dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; jest to zgodne z art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumentach z 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014, poz. 827) – dotyczy to m. in. wszelkich Towarów, których użycie skutkowałoby naruszeniem sterylności całego Towaru, np. maskary, cieni, podkładu, kremu oraz wszelkich innych Towarów, które po otwarciu lub przetestowaniu tracą swoją sterylność lub też zmieniają swoje właściwości oraz Towarów, które miały kontakt z ciałem lub ustrojem. Prawo do odstąpienia nie przysługuje klientowi który nabył towar w ramach prowadzonej działalności zawodowej lub gospodarczej (faktura VAT). Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przesyłkami pobraniowymi.
    Zwrot pieniędzy dokonywany jest niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
  13. Przy odbiorze paczki należy zwrócić uwagę czy nie posiada ona śladów uszkodzenia lub ingerencji osób trzecich. W takim przypadku należy sprawdzić zawartość paczki przy kurierze/listonoszu i ewentualnie spisać protokół szkody. Jest on podstawą do reklamacji wnoszonej u przewoźnika. Uwaga szczegóły: W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie i w firmie kurierskiej. Jeżeli zauważysz taśmę należącą do firmy kurierskiej, nalepki w stylu „paczkę przepakowano” lub inne oznaki sugerujące ingerencję osób trzecich sprawdź zawartość w obecności kuriera i ewentualnie spisz protokół szkody.  Jest to konieczne do złożenia reklamacji. W przypadku zauważenia uszkodzonej przesyłki w paczkomacie, NALEŻY JĄ POZOSTAWIĆ W SKRYTCE i niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie. Przesyłka wróci do nas, my niezwłocznie wyślemy nową paczkę. Prosimy nie odbierać „na siłę” takich przesyłek.
  14. Kupujący w sytuacji gdy otrzymany produkt jest wadliwy ma prawo złożyć reklamację w ciągu 3 miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu z umową. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej wpłynięcia drogą mailową lub pisemnie. Po jej rozpatrzeniu Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową o fakcie rozpatrzenia reklamacji i dalszych krokach prowadzących do usunięcia niezgodności. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie sklep podejmie próbę usunięcia wady towaru, Jeżeli okaże się to niewykonalne lub koszt usunięcia wady przekroczy wartość towaru, dostarczy Kupującemu inny pełnowartościowy egzemplarz zamówionego produktu a jeżeli to będzie niemożliwe zwróci cenę nabycia reklamowanego produktu wraz z ewentualnymi kosztami jego dostawy do sklepu. Sklep może wymagać dostarczenia reklamowanego produktu w celu weryfikacji zasadności reklamacji. W tym przypadku okres rozpatrzenia wydłuża się proporcjonalnie do czasu jaki zajmie klientowi dostarczenie towaru. W przypadku reklamacji rozpatrzonej negatywnie sklep odeśle zareklamowany produkt do Kupującego na jego koszt. Zwrot pieniędzy wykonywany jest w terminie 14 dni od chwili rozpatrzenia reklamacji.
  15. Kupujący oświadcza iż zapoznał się i akceptuje informacje zawarte w polityce prywatności oraz polityce plików coockies.